Organizace konferencí, propagace a prezentace firem

Konference a firemní prezentace umožňuje účinně oslovit stálé i nové klienty. Zázníkům a partnerům můžete cíleně představit svou nabídku, prezentovat služby i produkty, vysvětlit firemní strategii. Informujeme Vás o oficiálních doprovodných akcích veletrhu, vyhledáme vhodné prostory pro konání vlastní akce na výstavišti i mimo něj, pozveme média na Vaši tiskovou konferenci. Zajistíme pro Vás komplexní organizaci jakékoli konference.


Tisk PDF

Konference

Potřebujete cíleně oslovit své zákazníky, partnery, média, ale i potenciální klienty? Zajistíme pro Vás komplexní organizaci jakékoliv akce, tiskové i firemní konference. Zkušení odborníci týmu HAIFA DESIGN zpracují celý proces přípravy akce a veškerý potřebný servis. Díky dlouholetému know-how v oblasti výstavnictví a public relations služeb dokážeme připravit profesionální a úspěšné akce.

Firemní prezentace

Firemní prezentace, ať již jsou součástí oficiálních doprovodných akcí veletrhu nebo zcela samostatné, jsou účinným prostředkem, jak oslovit stálé i potenciální klienty. Umožňují cíleně zvaným zákazníkům a partnerům představit Vaše služby a produkty. Budeme Vás informovat o oficiálních doprovodných akcích veletrhu nebo vyhledáme prostory pro konání samostatné akce v rámci daného výstaviště i mimo něj.

Jak obvykle pracujeme?

Každá z akcí, konferencí či prezentací firem má několik fází příprav a organizace. Naše zkušenosti nám umožňují efektivně zajistit veškerý servis a potřebné fáze na profesionální úrovni. Postup je obvykle podobný. Pokud Vás zajímá, co vše za Vás zajistíme při přípravě konference, přečtěte si následující přehled.

Přípravná fáze akce

V této fázi pro Vás vytipujeme vhodné prostory pro uspořádání konference, doporučíme konferenční témata, navrhneme strukturu programu, doporučíme mluvčí z řad veřejné správy i profesních asociací a vyhledáme vhodného moderátora akce.

Zvací proces

Po pečlivé přípravě konference oslovíme cílové skupiny účastníků, které vyhledáme v našich obsáhlých databázích - Parlament ČR, ministerstva, ústřední orgány státní správy, zástupci samosprávy, profesní asociace atd. Po výběru účastníků zajistíme přímé oslovení cílové skupiny a ověříme účast. Následovně probíhá průběžná registrace účastníků, případně i výběr konferenčních poplatků.

Tiskové a propagační materiály

Doporučíme a zajistíme reklamní kampaně konference, připravíme grafiku a tisk cirkulářů, jednotnou grafiku prezentací, tisk sborníků a programu akce, tisk firemních log, poutače atd. Zároveň Vám připravíme propagační materiály pro účastníky konference - tašky, dárkové předměty, propisky, ...

Logistické zajištění

Bez zajištění potřebného vybavení, personálu a doprovodného programu by akce nemohla proběhnout. Připravíme prezentační techniku, ozvučení, výstavní stánky partnerů akce, infoservis pro účastníky akce. Důležitý je i doprovodný program pro partnery účastníků, speciální péče o VIP, doprava VIP účatníků, hostesky, catering, tlumočení, překlady a v neposlední řadě i ostraha a další potřebné služby.

Public relations

K propagaci přispěje oslovení novinářů z celostátních i lokálních médií, rozeslání tiskových zpráv, uspořádání tiskových konferencí či provoz tiskového střediska.

Související akce

Společenský večer pro účastníky konference s netradičním programem jistě celou akci ozvláštní.

Follow Up

Vyhodnotíme spokojenost účastníků a zájem o další spolupráci s organizátorem konference. Zbývá již pouze zpracování databáze účastníků a poděkování mluvčím, moderátorům, VIP hostům a dalším účastníkům akce.

Zajistěte si včas organizátora konference či prezentace

{formular}{/formular}